W każdym tygodniu 1,2 mln unikatowych użytkowników loguje się do IKO łącznie nawet 11 milionów razy. Znacząco przyspiesza też transakcyjność – do grudnia 2017 roku bank zanotował łącznie narastająco 50 mln operacji wykonanych przez IKO, w kwietniu przekroczył 80 mln i szybko zbliża się do bariery rekordowych 100 milionów. W kolejnych aktualizacjach aplikacja IKO zostanie wzbogacona między innymi o nowe wersje językowe, powiadomienia push o zdarzeniach na rachunku, czy mobilną autoryzację.

Aplikacja jest bardzo dobrze oceniana przez użytkowników – w marcowym zestawieniu brytyjskiego miesięcznika Retail Banker International, IKO zostało najlepszą bankową aplikacją mobilną na świecie, z najwyższymi ocenami klientów.

Co nowego w aplikacji IKO?

Klienci PKO Banku Polskiego i Inteligo, posiadający telefony z systemem Android, mogą już pobrać najnowszą wersję aplikacji IKO, w ramach której mogą korzystać z nowych funkcji:

Więcej na temat działalności największego polskiego banku można dowiedzieć się z rozmowy z Grzegorzem Pawlickim, dyrektorem Biura Innowacji PKO Banku Polskiego. Rozmowa dostępna jest tutaj – Co planuje PKO Bank Polski? [WYWIAD].

PKO Bank Polski/RT