Wyzwania, na które Alior Bank szukał odpowiedzi wraz ze startupami to analiza danych, wzmacnianie głównej relacji z klientami, podnoszenie bezpieczeństwa i budowanie obecności produktów bankowych tam, gdzie na co dzień są klienci. W ciągu ostatnich 20 tygodni, podczas których trwała druga edycja programu, przedstawiciele banku i Grupy PZU budowali koncepcje konkretnych rozwiązań wraz z 11 uczestnikami.

Pierwsze efekty drugiej edycji RBL_Start

Finałem programu jest Demo Day, w czasie którego startupy zaprezentowały efekty pracy z mentorami Alior Banku i PZU, wspierane przez pozostałych partnerów programu: IBM, Linklaters, Mastercard oraz Microsoft. W drugiej edycji programu powstały projekty, które proponują między innymi:

Jest o co walczyć, ponieważ w efekcie poprzedniej edycji Alior Bank zawarł umowę partnerską oraz zainwestował w fintech PayPo. To spółka, z której rozwiązania odroczonych płatności może korzystać już 16 mln użytkowników Allegro. Zrealizowano także pilotaże z innymi startupami: AI Busters, który automatyzuje odpowiedzi na mailowe zapytania klientów czy Kekemeke, czyli programem lojalnościowym dla gastronomi wykorzystującym elektroniczne pieczątki.