[Stan na 02.10.2018 r.] Z Apple Pay mogą korzystać klienci: Santander Bank Polska (wcześniej zielony i piękny BZ WBK), Alior Banku (cyfrowy buntownik), BGŻ BNP Paribas, Nest Banku, mBanku, Pekao S.A (z żubrem), Getin Banku, PKO BP i Raiffeisen Polbanku. Apple Pay jako metoda płatności rozpycha się także w e-commerce, a także w kantorach internetowych.

Lepiej późno, niż wcale

PKO Bank Polski to kolejny bank w Polsce, który wprowadził Apple Pay. Dzięki tej usłudze zapłacimy bezgotówkowo w sklepach i punktach usługowych, które posiadają terminal przyjmujący płatności bezstykowe, czyli w zasadzie w większości sklepach, które przyjmują płatności kartą. Za pomocą Apple Pay dokonamy także płatności online w sklepach internetowych i aplikacjach z App Store. Usługa działa na wielu urządzeniach Apple’a m.in. iPhone’ach, Apple Watch’ach i iPad’ach.

PKO Bank Polski oficjalnie potwierdził, że od 2 października, klienci posiadający urządzenia firmy z Cupertino mogą dokonywać płatności za pomocą usługi Apple Pay. To rozwiązanie, którego pożądało wielu klientów banku. Przedstawiciele banku zapowiadali na początku wdrożenie systemu na III kwartał br., jednak trwało to trochę dłużej. Najważniejsze, że się udało.

Jak płacić Apple Pay w PKO Banku Polskim?

Zanim zrealizujesz płatność, aktywuj usługę Apple Pay na swoim urządzeniu.