Santander poinformował dzisiaj o rejestracji przedsięwzięcia w Krajowym Rejestrze Sądowym. Do Santander Bank Polska dołączy 1,7 tys. pracowników i prawie 400 tys. klientów –  detalicznych, private banking oraz biznesowych. W struktury banku włączone zostanie także 113 dodatkowych placówek.

Utrudnienia w działaniu bankowości elektronicznej Santandera i Deutsche Banku

W najbliższy weekend, od 10.11.2018 r. od godziny 0.00 do 11.11.2018 r. do godz. 20.00 bankowość internetowa i aplikacja mobilna Santandera będą niedostępne. Pilne przelewy trzeba zaplanować wcześniej. W całym okresie trwania prac technicznych transakcje kartami płatniczymi w sklepach i w bankomatach mają działać bez zarzutu, ale klienci muszą się przygotować na kilka niedogodności.

Klienci Santander Bank Polska:

Klienci wydzielonej części Deutsche Bank Polska:

Wspomniany proces przeniesienia klienci mogą przejść samodzielnie do 12 stycznia 2019 roku. Jeżeli tego nie zrobią usługi będą mogli przenieść tylko za pomocą wizyty w placówce Santandera. Więcej o tym co czeka klientów Deutsche Banku po fuzji można przeczytać tutaj.