Wnętrze nowego biura mBanku zaprojektowano zgodnie z najnowszymi trendami, na podstawie konsultacji z pracownikami oraz wniosków z pilotażu, w którym testowano najnowsze rozwiązania biurowe.

Miejsce pracy przyszłości dzięki pracownikom i nowym technologiom

Biurowiec jest naszpikowany nowoczesnymi technologiami – smartfon działa tu jako klucz do bramek wejściowych, pozwala odnaleźć salę i ją zarezerwować, a także sprawnie poprowadzić gościa do wyznaczonych stref budynku. W Przystanku mBank znajdują się też 263 sale wyposażone w nowoczesne rozwiązania telekonferencyjne.

Kluczowe dla efektywnego funkcjonowania tak nowoczesnej przestrzeni było kompleksowe wdrożenie rozwiązań Cisco, które oferują bezpieczną i szybką transmisję danych i komunikację w ramach nowego biura oraz z innymi oddziałami banku i jego klientami. W efekcie zbudowano spójny i łatwy w obsłudze system komunikacyjny, który pozwala użytkownikom uczestniczyć w spotkaniach z dowolnego miejsca poprzez dowolny kanał komunikacji i z dowolnego urządzenia.

Rozwiązania Cisco wdrożone w Przystanku mBank:

Efektywność działania technologii Cisco wdrożonych w Przystanku mBank sprawiła, że wdrożenie rozszerzono na wszystkie 80 placówek mBanku w Polsce.

Współczesne stanowisko pracy nie oznacza już przypisanego na stałe miejsca przy konkretnym biurku, ale miejsce, w którym aktualnie przebywamy pracując. Dzięki technologiom sieciowym i telekonferencyjnym może nim być dowolne miejsce w biurze – strefa relaksu, sala konferencyjna czy pokój cichej pracy – lub poza biurem. Kluczowe jest, aby z każdego z tych miejsc mieć bezpieczny dostęp do wszelkich niezbędnych cyfrowych zasobów firmy, oraz możliwość kontaktu z innymi pracownikami i klientami – mówi Przemysław Kania, Dyrektor Generalny Cisco w Polsce.