W najbliższym czasie firma udostępni nowy pakiet bezpieczeństwa milionom pasażerów, kierowców oraz dostawców korzystających z Ubera w Europie, na Bliskim Wschodzie i Afryce. Otrzymają je również polscy użytkownicy.

Przede wszystkim – ochrona

Bezpieczeństwo od początku jest priorytetem dla Ubera. Dlatego firma postanowiła zadbać jeszcze bardziej o ochronę i komfort swoich pasażerów, wprowadzając szereg udogodnień, poprawiając przy tym także bezpieczeństwo swoich pracowników – przecież to w końcu oni spędzają najwięcej czasu w swoich samochodach, a nie klienci.

Wśród nowych funkcji znajdą się:

[aesop_image imgwidth=”60%” img=”https://cms.fintek.pl/wp-content/uploads/2018/10/uber1.png” credit=”Uber” align=”center” lightbox=”on” captionposition=”left” revealfx=”off” overlay_revealfx=”off”]

Bezpieczny jak Uber

Wcześniej przedsiębiorstwo z inicjatywy CEO firmy, Dara Khosrowshahi, wprowadziło ubezpieczenia dla kierowców i dostawców od AXA (zasiłki chorobowe, ubezpieczenia na życie, na wypadek choroby oraz niepożądanych zdarzeń losowych itp.), udostępnianie trasy przejazdu swoim bliskim, limit godzin pracy kierowców (mający na celu minimalizację zmęczenia kierowców i tym samym niwelację ryzyka w trakcie jazdy) oraz anonimizację numerów telefonu. Widzimy więc w działaniach Ubera długofalową politykę, której podstawą jest dbałość o zaufanie swoich klientów. Firma chce z bezpieczeństwa uczynić swój znak rozpoznawczy spośród innych przewoźników osób na świecie.

[aesop_image imgwidth=”60%” img=”https://cms.fintek.pl/wp-content/uploads/2018/10/uber2.png” credit=”Uber” align=”center” lightbox=”on” captionposition=”left” revealfx=”off” overlay_revealfx=”off”]